Thursday, April 13, 2017

"အစမထင္၍ အဆံုးသို႔ေသာ္"

"အစမထင္၍ အဆံုးသို႔ေသာ္"

တဏွာ ရိွေနေသးသ၍ ဘုန္းၾကီးတို႔ဟာ
သံသရာထဲမွာ လည္ေနဦးမွာပဲ။လည္ဒါမွ ဘယ္ေလာက္
ေၾကာက္စရာေကာင္းသလဲဆိုရင္
ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ဘဝေတြ မွတ္မိေနမယ္ဆိုရင္
လူေတြဟာ ဘဝကို
စိတ္ပ်က္သြားၾကမွာပဲ။ဘဝဟာ ဒုကၡေတြ
အင္မတန္မွ ခံရလို႔ ေသျခင္း ဆင္းရဲဆိုတဲ့ ဒုကၡခံလိုက္ရတဲ့အခါမွာ
လူေတြဟာေမ့သြားတယ္။ေမ့သြားသည့္အတြက္ေၾကာင့္
မေၾကာက္ပဲ ဘဝမွာေပ်ာ္နိဳင္တာေပါ့ေလ။
ဒုကၡကို ေမ့သြားလို႔ေပ်ာ္တာ။
အကယ္၍သာ ဒုကၡေတြဟာ television ထဲမွာေပၚေနသလို
တစဥ္တတိုက္ၾကီးတာ ေပၚျပီး ဘယ္ေတာ့မွ
မေပ်ာက္ဘူးဆိုရင္ လူေတြ ဘယ္ေလာက္ေၾကာက္ၾကမလဲ။
ကဲ ဘုန္းၾကီးတို႔ ကိုယ့္ဘဝကို မသိနိဳင္ရင္
ျမတ္စြာဘုရားလက္ထက္က ဘိကၡဴနီမေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕
ဘဝကို ၾကည့္ၾကည့္ရေအာင္ ။

ကိုယ့္ဘဝေတာ့ ကိုယ္မသိနိဳင္ၾကေသးဘူး။
ေအးဘိကၡဴနီမေလးရဲ႕ ဘဝကို ၾကည့္မယ္ဆိုရင္
သူ႔ဘဝက ဘယ္က စတာလဲဆိုေတာ့ သူဟာ
  အစမထင္ သံသရာတစ္ခြင္က စျပီးေတာ့
သူဟာ သတၱဝါတစ္ဦးအေနနဲ႔ ေလာကမွာ ေပၚထြန္းလာတာပဲ။
သို႔ေသာ္ သူ႕ဘဝကို စျပီးေတာ့
သိရိွရတဲ့အခ်ိန္ဟာ အေနအထားတစ္ခုဟာ အင္မတန္မွ
တုန္လႈပ္စရာေကာင္းတယ္ေပါ့။ျမတ္စြာဘုရားရွင္
ကိုယ္ေတာ္ျမတ္က ရာဇျဂိဳဟ္ျမိဳ႕မွာ
ေဝဠဳဝန္ေက်ာင္းေတာ္ၾကီးမွာ သတင္းသံုးတယ္။
မနက္ပိုင္းမွာ ထံုးစံအတိုင္း ရာဇျဂိဳဟ္ျမိဳ႕ထဲ
ဆြမ္းခံၾကြတယ္။

ျမိဳ႕ထဲ ရြာထဲသြားရင္ ဝက္ေတြ ၾကက္ေတြ
ေတြ႔မွာေပါ့။အဲ့ဒီမွာ လမ္းမွာ ဝက္မတစ္ေကာင္
ဘုရားေရွ႕က ျဖတ္သြားတာကို ဘုရားက
ျမင္လိုက္တယ္။ အဲ့ဒီဝက္မကို ၾကည့္ျပီးေတာ့
ဝက္မျမင္လိုက္တာနဲ႔ ျမတ္စြာဘုရားက
သူ႕ဟာသူ သိတာမဟုတ္ဘူး ဒီဝက္မေလးကို
ၾကည့္လိုက္တဲ့အခါက်ေတာ့ ပုေဗၺနိဝါသႏုႆတိအဘိဉာဏ္
ဘုရားဆိုတာ ကိုယ္သိခ်င္ရင္ ခ်က္ခ်င္း ဝင္စားလို႔ရတယ္။
စြမ္းရည္သတၱိက အင္မတန္ထက္တယ္။

ဝက္မကိုျမင္လိုက္တာနဲ႔ သူဘယ္က
လာတာတုန္းဆိုျပီး ေကာက္ၾကည့္ေတာ့ ျမင္တယ္။
ျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ အသိဉာဏ္ထဲမွာ
အင္မတန္မွ ထူးျခားတဲ့ သူ႔ရဲ႕ဘဝျဖစ္စဥ္ဟာ တသီတစ္တန္းၾကီး
ေပၚလာတယ္။ဒါ့ေၾကာင့္မို႔လို႔ ဝက္မေလးကို
ျမင္လိုက္တဲ့အခါမွာ ျမတ္စြာဘုရားက
ျပံဳးမိတယ္။ သူ႔ရဲ႕ ဘဝျဖစ္စဥ္ေတြကို
ေတြ႔ေတာ့ ျပံဳးတာ။ဘဝဆိုတာ တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခု မတူဘူး။

ထူးထူးျခားျခားဘဝေတြဟာ အင္မတန္မွ
ေၾကာက္စရာလည္းေကာင္းတယ္ စိတ္ပ်က္စရာလည္းေကာင္းတယ္။
အဲ့ဒီဝက္မကို ျမင္ျပီး ျမတ္စြာဘုရားက
ျပံဳးလိုက္ေတာ့ အရွင္အာနႏၵာကေမးတယ္ အရွင္ဘုရား
ဘာေၾကာင့္ျပံဳးတာတုန္း ဘုရားဆိုေတာ့ ။ဒီေနရာမွာ
ျမတ္စြာဘုရား ျပံဳးတယ္ဆိုတာ ဘုရားက ေရွ႕ကၾကြတယ္။
အရွင္အာနႏၵာက ေနာက္က လို္က္တယ္။ဘုရားျပံဳးတာ
ဘယ္လိုသိတုန္းလို႔ စဥ္းစားမိၾကလိမ့္မယ္။

ျမတ္စြာဘုရားဆိုတာ အင္မတန္မွ ျပံဳးခဲတယ္။ျပံဳးလိုက္ျပီးဆိုရင္
ျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ သြားေတာ္ေတြ စြယ္ေတာ္ေတြဆိုတာ
အင္မတန္မွ ေဖြးဆြတ္ေနေအာင္ ျဖဴေဖြးတာ။
လႈပ္လိုက္လို႔ သြားဖ်ားေလး ေပၚလိုက္တာတစ္ျပိဳင္နက္
ဝင္းကနဲ လက္ကနဲ ျဖစ္သြားတာ။ေနာက္က
လိုက္တဲ့ အရွင္အာနႏၵာက အဲ့ဒီ ဝင္းကနဲ လက္ကနဲ
ျမင္လိုက္လို႔ သိတာ။

အရွင္ဘုရား ဘာေၾကာင့္ျပံဳးတာတုန္းဆိုေတာ့
အာနႏၵာ ဝက္မေလးျမင္လိုက္လားဆိုေတာ့
ျမင္လိုက္ပါတယ္ဘုရား။
ေအး အဲ့ဒီ ဝက္မေလးဟာ
ကကုႆန္ဓ ျမတ္စြာဘုရား လက္ထက္တုန္းက
သူဟာ ၾကက္မေလးတစ္ေကာင္
ျဖစ္ခဲ့တယ္။ဝက္တို႔ ၾကက္တို႔ဆိုတာ နီးတယ္ေနာ္။
လူေတြ ဟင္းအိုးနဲ႔ အေတာ္ နီးတဲ့အေကာင္ေတြ။
အဲ့ဒီေတာ့ သူဟာ ၾကက္မကေလးျဖစ္တဲ့အခ်ိန္မွာ
ရဟန္းေတာ္ေတြ ဆြမ္းစားတဲ့ ဇရပ္အနီးေပါ့ေလ
ဆြမ္းစားတယ္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ
အခုေခတ္နဲ႔ တြက္လို႔ေတာ့ မရဘူး။ရဟန္းေတာ္ေတြက
ေတာရေက်ာင္းမွာ သီတင္းသံုးၾကတာဆိုေတာ့

ျမိဳ႕ထဲမွာ ဆြမ္းခံ ဒီဆြမ္းေတြ ဟင္းေတြကို သယ္ျပီးေတာ့
ေတာထဲအထိ ေအာင္ သြားရမယ္ဆိုရင္ အေတာ္ေဝးတာ။
အဲ့ဒါေၾကာင့္ ဆြမ္းခံျပီးလို႔ ရိွရင္ အဲ့ဒီတုန္းက ျမိဳ႕ထဲတို႔ ျမိဳ႕
အျပင္နားတို႔မွ ဇရပ္ေတြ ေဆာက္ထားတာ ရိွတယ္။
ကုသိုလ္လိုခ်င္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြက
ေရအိုးေလးေတြ တည္ထားတာ ရိွတယ္။ရဟန္းေတာ္ေတြက
ဆြမ္းခံျပီးရင္ ကိုယ္စားေလာက္ျပီဆိုရင္
အဲ့ဒီလို ဇရပ္မ်ဳိးကို ဆြမ္းဘုန္းေပးၾကတယ္။

ကိုယ္ေတာ္တစ္ပါးက အဲ့ဒီမွာ ေန႔စဥ္ ဆြမ္းဘုန္းေပးျပီးတဲ့
အခါက်ေတာ့ ကမၼ႒ာန္း သံေပါက္ကေလးေတြ
ရြတ္တယ္တဲ့ တူပါတယ္။ဝိပႆနာ
ကမၼာ႒ာန္းနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ကမၼ႒ာန္းသံေပါက္ေလးေတြ
သံေဝဂျဖစ္ဖြယ္ရာေလးေတြ ရြတ္ေတာ့
ခုနက ဇရပ္နားက ၾကက္မကေလးက ရဟန္းရြတ္တဲ့
အသံေလးကို ၾကားျပီးတယ္။ ၾကားေတာ့ သူ႕စိတ္ထဲမွာ
အေကာင္းအဆိုး အေၾကာင္းအက်ဳိး နားမလည္ေပမယ့္လို႔
သတၱဝါဆိုတာလည္း နားမလည္ေပမယ့္ စိတ္ထဲမွာ
ၾကည္ႏႈးမႈဆိုတာ ျဖစ္တတ္တယ္ေပါ့။
တရားသံကို ၾကားျပီး သူက စိတ္ထဲက ၾကည္ႏူးမိတယ္။

အဲ့ဒီလို ၾကည္ႏႈးေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ သူ႕ဘဝဘယ္ေလာက္
ကံဆိုးတုန္းဆိုေတာ့ ေကာင္းကင္ကေန သိမ္းငွက္တစ္ေကာင္ကေန
ထိုးဆင္းလာျပီးေတာ့ သူ႕ကို
သုတ္ခ်ီျပီးေတာ့ သြားတယ္။အဲ့ဒါနဲ႔
ဒီၾကက္မဘဝဟာ ေသဆံုးသြားရျပန္တယ္။
ေကာင္းတဲ့ အာရံုေလးနဲ႔ ေသသြားတာ။
အဲ့ဒီလို ေသသြားတဲ့ အခါမွာ သူဘယ္သြားျဖစ္တုန္းဆိုေတာ့
တရားသံေလးကို ၾကားျပီး ေသသည့္အတြက္ေၾကာင့္
လူ႕ဘဝေရာက္ျပီး ဥဗၺရီ-ဆိုတဲ့ မင္းသမီးေလး သြားျဖစ္တယ္။
အဲ့ဒီမင္းသမီး ဘဝမွာ သူက သံေဝဂေတြ ရျပီးေတာ့
ရဗိုဇ္မေပါ့။ဝတ္ျပီးတဲ့အခါမွာ အိမ္သာတက္တဲ့အခါမွာ
ေရွးတုန္းက အိမ္သာကိုေျပာတာ။
အခုေခတ္ကေတာ့ ေရခံထားေတာ့ ဘာမွ မျမင္ရဘူး။

ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ ငယ္ငယ္ကေတာ့
အဲ့ဒီလို အိမ္သာေတြ တက္ခဲ့ရဘူးတယ္ေပါ့။
အဲ့ဒီလို အိမ္သာမ်ဳိးေတြ တက္ခဲ့ရလို႔ ရိွရင္
အိုးး မစင္တစ္တံုး ဘုတ္ကနဲ က်သြားရင္
ေအာက္က ေလာက္ေတြက စားၾကတာ။ဝိုင္းျပီးေတာ့။
အဲ့ဒီျမင္ကြင္းကို အခုေခတ္လူငယ္ေတြ ျမင္ဖူးခ်င္မွ ျမင္ဖူးမွာ ။
ဘုန္းၾကီးတို႔ ငယ္ငယ္ကေတာ့ ခနခန ျမင္ရတာ အဲ့ဒီျမင္ကြင္းကို။
လူ႔ရဲ႕ မစင္တုံးက်လို႔ ရိွရင္ ေအာက္က
ေကာင္ေတြက ရြရြနဲ႔ ခနေလးနဲ႔ပဲ ေပ်ာက္သြားတာ။အဲ့ဒါဟာ
ၾကီးမားတဲ့ အခြင့္အေရးၾကီးတစ္ခု
အခုေခတ္လူေတြ လက္လြတ္ဆံုးရံႈးေနၾကတာ။

အဲ့ဒီ ဥဗၺရီ-ဆိုတဲ့ မင္းသမီးေလးဟာ
ပရဗိုဇ္မဝတ္ျပီး အိမ္သာတက္ရင္းကေနျပီးေတာ့
မစင္တုံးကို ပိုးေကာင္ေတြ
စားေသာက္တာကို ၾကည့္ျပီးေတာ့ ပုဠဳဝကသညာ-လို႔ဆိုတဲ့
အသုဘကမၼ႒ာန္းတစ္ခုကို သူပြားတာ။
အိမ္သာတစ္ခါတက္ရင္ ဒီခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ အညစ္အေၾကးေတြကို
စဥ္ျခင္စဥ္းစားေပးတာတို႔  ပိုးေကာင္ေတြျမင္တဲ့အခါက်ရင္
ပုဠဳဝကသညာ၊ခႏၶာကိုယ္ၾကီးတစ္ခုလံုးကလည္း
ေနာက္ဆံုးေသသြားတဲ့အခါမွာ ပိုးေကာင္ေတြ
စားေသာက္ျပီး အခုလိုျဖစ္မွာပဲဆိုတဲ့ အသုဘအမွတ္သညာကို
ပြားမ်ားအားထုတ္တာကို ဆိုလိုတယ္။ကမၼ႒ာန္းအာရံုတစ္ခုပဲ။

အဲ့ဒီ ကမၼ႒ာန္းအာရံုကိုအားထုတ္လို႔
သူပထမစ်ာန္ ရသြားတယ္။သမထက်င့္စဥ္နဲ႔ ပထမစ်ာန္ရတယ္။
ရြံစရာေကာင္းတဲ့ ကမၼ႒ာန္းျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္
ဒီကမၼ႒ာန္းဟာအေတြးမပါပဲ မရပ္တည္နိဳင္ဘူး။
ဒါေၾကာင့္ ဝိတက္နဲ႔ အျမဲတမ္းယွဥ္တြဲေနရတယ္။
ပထမစ်ာန္ထက္ပိုျပီးေတာ့ တက္လို႔မရဘူးတဲ့။
ဒါ့ေၾကာင့္မို႔ အဘိဓမၼာသင္ဖူးတဲ့
ပုဂၢိဳလ္ေတြ သိလိမ့္မယ္ အသုဘကမၼ႒ာန္းပြားလို႔ ရိွရင္
ပထမစ်ာန္ပဲ ရတယ္ဆိုတာ။ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုရင္
သူဟာ ဝိတက္ဆိုတဲ့ အေတြးေလးပါမွ
အင္မတန္မွ စက္ဆုတ္စရာေကာင္းတဲ့
အာရံုေပၚမွာ စိတ္ကေလးက ရပ္တည္နိဳင္တယ္ေပါ့။

ပထမစ်ာန္ရတဲ့အခါမွာ တစ္သက္လံုး စ်ာန္ခ်မ္းသာခံစားျပီးေတာ့
ေနာက္ဆံုးေသတဲ့အခါမွာ ဘယ္ေရာက္သြားလဲဆိုေတာ့
ျဗဟၼာျပည္ကို ေရာက္သြားတယ္။ၾကည့္ေနာ္
ၾကက္ဘဝကေန မင္းသမီး၊မင္းသမီး ဘဝကေန
စ်ာန္ရျပီးေတာ့ ျဗဟၼာျပည္မွာ ျဖစ္သြားတယ္။
အဲ့ဒီမွာသူ ျဗဟၼာျပည္က သက္တမ္းကုန္လို႔
သံသရာထဲ သူျပန္ေရာက္လာျပန္တယ္။
လူ႔ဘဝျပန္ေရာက္လာတယ္
ျပန္ေရာက္လာျပီးေတာ့ အခု ရာဇျဂိဳဟ္ျပည္လာျပီးေတာ့
လမ္းေဘးမွာ ဝက္မေလးျပန္ျဖစ္ေနတယ္။

ၾကည့္လိုက္မယ္ဆိုရင္ သူ႔ကိုစေတြ႕တာ
ကကုႆန္ဓ ျမတ္စြာဘုရားလက္ထက္တုန္းက
အဲ့ဒီမတိုင္ခင္က လူေပါ့ လူ႕ဘဝကေန ၾကက္မ
ဘဝ။ၾကက္မကေန မင္းသမီးဘဝ။
ပထမစ်ာန္ရတဲ့အခါ ျဗဟၼာျဖစ္။ျဗဟၼာကေန
သက္တမ္းကုန္ျပီး ၾကားထဲမွာ သက္တမ္းတစ္ခု ျဖစ္ျပီးတဲ့အခါမွာ
အခုဝက္မ ဘဝေရာက္သြားတယ္။အဲ့ဒါကို
ၾကည့္ျပီးေတာ့ ျမန္မာစကားပံုမွာ ေျပာၾကတာေလ။
ျဗဟၼာျပည္မွာ တဝင္းဝင္း ဝက္စားက်င္းမွာ
တရံႈ႕ရံႈ ဆိုတာ။ျဗဟၼာျဖစ္တုန္းကေတာ့ ကိန္းၾကီး ခန္းၾကီးနဲ႔
တင့္ေတာင့္ တင့္တယ္ ဝက္ျဖစ္ေတာ့လည္း
လူတစ္ကာ စြန္႔ထားတဲ့ မစင္ေတြ လိုက္စားေနတယ္။
အဲ့ဒါေၾကာင့္ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဘာမွ အထင္ၾကီးစရာ
မရိွဘူး ဘဝတဏွာရိွေနရင္  ဒီလိုအေျခအေနမ်ဳိးက အလြယ္ေလး
ေရာက္သြားမွာပဲ။

ဘဝတဏွာ မကင္းေသးတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြဟာ
ဒီအေျခအေနမ်ဳိး လြယ္လြယ္ေလး ေရာက္တယ္ဆိုတာကို
သတိထားရမယ္။ျမတ္စြာဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္က
သတိေပးတယ္။ကိုယ့္မ်က္စိေအာက္မွာ ျမင္ကြင္းေတြဟာ အမ်ဳိးမ်ဳိး
ရိွတယ္။ေကာင္းတာျမင္ျမင္ ဆိုးတာျမင္ျမင္
ေကာင္းတာျမင္ရင္လည္း တို႔ဒီလိုဘဝမ်ဳိးေတြ ၾကံဳခဲ့ရေလျပီ။
အဆိုးေတြျမင္ရင္လည္း တို႔ ဒီဘဝမ်ဳိးေတြ
ေရာက္ခဲ့လွေလျပီလို႔ အဲ့လိုတာ ႏွလံုးသြင္းပါတဲ့။

ၾကက္ေတြ ၾကိဳးနဲ႔စုခ်ည္ျပီးေတာ့ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္ေနာက္က
ဆြဲသြားတာမ်ဳိး ၊စက္ဘီးေနာက္က တင္သြားတို႔ ေတြ႔ရင္
တု႔ိလည္း ဒီလိုအဆြဲခံခဲ့ရတဲ့ ဘဝေတြအမ်ားၾကီးပဲလို႔တာ
ေအာက္ေမ့ေပေရာ။ဝက္ေတြ ၾကိဳးန႔ဲတုပ္သြားတာျမင္ရင္
တို႔လည္း ဒီလိုဘဝမ်ဳိး ခံခဲ့ရေလျပီလို႔ ေအာက္ေမ့ပါတဲ့။

အရုပ္ဆိုး အက်ည္းတန္တဲ့သူေတြ႔ရင္လည္း
ေအာ္ ငါလည္း သူလိုျဖစ္ခဲ့ဖူးလွေလျပီ။
ေခ်ာေမာလွပတဲ့သူေတြ႕ရင္လည္း ငါလည္း
ဒီလိုေခ်ာခဲ့တာပဲလို႔ အဲ့ဒါ ဘဝသံသရာဆိုတာ။
ဒီလိုပဲ။သံသရာမွာ မခံစားဖူးတာဆိုတာ အင္မတန္မွာ
ရွားေနျပီ အလြန္ျငီးေငြ႕ဖြယ္ေကာင္းေနျပီ။
သို႔ေသာ္ဘဝတဏွာဆိုတာ
ငန္ေရေသာက္တာလိုပဲ။ေသာက္ျပီးရင္ ေသာက္ခ်င္လည္း။
အငတ္မေျပဘူးေပါ့။

ဒီအမ်ဳိးသမီးေလးရဲ႕ ဘဝကိုပဲၾကည့္ေလ။
ျဗဟၼာျပည္မွာ တဝင္းဝင္းနဲ႔ ဒီေနရာမွ ျဗဟၼာကေန တန္းျပီးေတာ့
ဝက္မျဖစ္ဘူးလို႔ မွတ္ပါ။ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့
သူ႔ကုသိုလ္ကံက အင္မတန္မွၾကီးတယ္။
သမထကုသိုလ္ကံဆိုတာ စြမ္းအားထက္တယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္မို႔ ျဗဟၼာျပည္က တန္းျပီးေတာ့ ငရဲလည္းမက်ဘူး။
တိရိစာၦန္လည္း မျဖစ္ဘူး အပါယ္ေလးဘံု
မရာက္နိဳင္ဘူး။ၾကာထဲမွာ လူျဖစ္ေစ နတ့္ျဖစ္ေစ ဘဝတစ္ခု
ျခားျပီးမွသာလွ်င္ သူက တိရိစာၦန္တို႔ ျပိတၱာတို႔
အသူရကာယ္တို႔ ငရဲတို႔ဆိုတာ ေရာက္တယ္လို႔
ကုသိုလ္ရဲ႕ အရိွန္က အင္မတန္မွ ေကာင္းတယ္ေပါ့။ေဟာ အဲ့ဒီလို ဝက္မေလးျဖစ္တဲ့အခ်ိန္က်ေတာ့

ျမတ္စြာဘုရားက ဟာအာနႏၵာၾကည့္စမ္း
ဒီဝက္မကေလးဟာ ဟိုးဘဝေတြ လွမ္းျပီးၾကည့္မယ္ဆိုရင္
သူဟာ ျဗဟၼာျပည္က ေရာက္ခဲ့ဖူးတာျဖစ္တယ္ေပါ့။
ပီး ျမတ္စြာဘုရားက ခုနက တရားကိုေဟာတာ။
ေအးဘဝတဏွာရိွေနေသးလို႔ ရိွရင္
နိမ့္တံု ျမင့္တံု သံသရာၾကီးထဲမွာ ဒီလိုပဲ
ၾကင္လည္ၾကရမွာပဲ။ျဗဟၼာျဖစ္လိုက္ ေအာက္က်
တိရိစာၦန္ျဖစ္လိုက္ ငရဲေရာက္လို္က္နဲ႔
သံသရာထဲမွာ စုန္ခ်ည္ ဆန္ခ်ည္ ဒီလိုပဲ ခံစားေနၾကရမွာတဲ့။

အဲ့ဒီေတာ့ ဒီဝက္မေလးဟာ ေနာက္က်တဲ့အခါ
သူ႕ဘဝဇာတ္ေၾကာင္းကို ေနာက္ဆံုးမွာ
သူကိုယ္တိုင္ထုတ္ေဖာ္တဲ့ အဆင့္ေရာက္လာတယ္။သံသရာကို
ဒီလိုလည္သြားျပီးေတာ့ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ကလည္း
(၄၅)ဝါ သက္ေတာ္(၈၀) ျပည့္တဲ့အခါမွာ ပရိနိဗၺာန္စံသြားတယ္။
သူလည္း သံသရာဆက္ျပီး လည္သြားတယ္ေပါ့။
သို႔ေသာ္ သူဟာဘယ္ဘဝမွာသြားျပီး အဆံုးသတ္သလဲဆိုရင္
ဒီကေန႔ေခၚတဲ့  သီရိလကၤာနိဳင္ငံ လကၤာဒီပ-လို႔ေခၚတဲ့။
သီဟိုဠ္ကြ်န္းမွာ ဘိကၡဴနီမျဖစ္တယ္။အ့ဲဒီဘိကၡဴနီမျဖစ္တဲ့အခ်ိန္မွာ
သူ႕ဇာတ္လမ္းကို သူျပန္ေျပာတာ။

အခုျမတ္စြာဘုရားနဲ႔ေတြ႔ျပီးေတာ့
ဝက္မကေန သူဘယ္ျဖစ္သြားတယ္ဆိုတာကို သူျပန္ေျပာတာ။
အဲ့ဒီဝက္မေလးက ဘယ္လိုေသတယ္ဆိုတာေတာ့ မွတ္တမ္းမရိွဘူး။
သို႔ေသာ္ ျဖစ္ဖို႔ရန္မ်ားတာေတာ့ ဒီဝက္မဟာ
ဟင္းအိုးထဲ ေရာက္တာျဖစ္ေကာင္းျဖစ္နိဳင္တယ္ေပါ့။
အဲ့ဒီဝက္မ ဘဝက ေသဆံုးသြားတဲ့အခါ သူဘယ္မွာ
သြားျဖစ္တုန္းဆိုေတာ့ ကံရဲ႕အရိွန္ပဲေနာ္
ဒါေတြက။ဘဝတဏွာရဲ႕ ဦးေဆာင္မႈ၊
သူလုပ္ခဲ့တဲ့ ကုသိုလ္ကံ အကုသုိလ္ကံေတြရဲ႕အရိွန္ 
ယထာကမၼံကေတာ-လို႔ ဆိုတဲ့အတိုင္း
ကံအားေလ်ာ္စြာ လူေတြဟာ သြားလာေနၾကတာ။

သံသရာထဲမွာ လည္ေနၾကတာ။
သူဘယ္ေရာက္တုန္းဆိုေတာ့ သုဝဏၰဘူမိဆိုတဲ့ အရပ္မွာ
အဲ့ဒီ သုဝဏၰဘူမိနိဳင္ငံက မင္းသမီးသြားျဖစ္ျပန္တယ္
။ၾကည့္ဝက္မက အဲ့ဒီေရာက္သြားျပန္ျပီ။
ဝက္ျဖစ္တုန္းကေတာ့ မစင္တုံးေတြ စားေနတာ။
အခုတစ္ခါ မင္းသမီးျဖစ္ေတာ့ စိန္တြဲလြဲနဲ႔ေပါ့။
နန္းေတာ္ေပၚ ေရာက္သြားျပန္ျပီ။သံသရာထဲမွာ အဲ့ဒီလိုပဲ။

အဲ့ဒီ သုဝဏၰဘူမိမွာ လာျပီးေတာ့ မင္းသမီျဖစ္ျပန္တယ္။
အဲ့ဒီမင္းသမီးဘဝက ေသတဲ့အခါ ဘယ္ေရာက္သြားျပန္လည္းဆိုေတာ့
ဗာရာဏသီျပန္ေရာက္သြားျပန္တယ္။
ဗာရာဏသီက ဟိုးေရွးတုန္းကတည္းက ဗာရာဏသီပဲ
အခုလည္း ဗာရာဏသီပဲ။အဲ့ဒီမွာ လူျဖစ္တယ္။
တခါ ဗာရာဏသီကေန ဘယ္ေရာက္သြားတာလဲဆိုေတာ့
သုပၸါတက-ဆိုတဲ့ သေဘၤာဆိပ္နားမွာ ရိွတဲ့ျမိဳ႕ေလးကို
သူေရာက္သြားတယ္။အဲ့ဒီ သုပၸါတကျမင္းကုန္သည္ရဲ႕
အိမ္မွာ သမီးသြားျဖစ္တယ္။အဲ့ဒီက ေသတဲ့အခါ သူဘယ္ေရာက္သြားျပန္လည္းဆိုေတာ့
ကာဝီရ-ဆိုတဲ့ ဆပ္ကမ္း။ဒါက အိႏၵိယနိဳင္ငံက ဆိပ္ကမ္းေတြပဲ။
ကာဝီရ-ဆိုတဲ့ ဆပ္ကမ္းရြာမွာ ေလွသူၾကီးရဲ႕ သမီးသြားျဖစ္ျပန္တယ္။
ဒါကေတာ့ လူဘဝေတြၾကီးပဲ သူဆက္ျဖစ္ေနတာ။

အဲ့ဒီကေနေသတဲ့အခါ ဘယ္ေရာက္သြားျပန္တုန္းဆိုေတာ့
ခုနက လကၤာဒီပ-သီဟိုဠ္ကြ်န္းမွာ
အႏုရာဓပူရ-ျမိဳ႕ဆိုတာ ရိွတယ္။အဲ့ဒီ
အႏုရာဓပူရျမိဳ႕  မင္းစိုးရာဇာအိမ္မွာ သြားျပီးေတာ့ သမီးျဖစ္ျပန္တယ္။
အဲ့ဒီက ေသတဲ့အခါက်ေတာ့ သီဟိုဠ္ကြ်န္း မွာပဲ သူဆက္ျဖစ္ျပန္တယ္။အႏုရာဓပူရျမိဳ႕ရဲ႕ ေတာင္အရပ္ဖက္မွာ
ရိွတဲ့ ေမာဂၢႏၶ-ဆိုတဲ့ ရြာၾကီးတစ္ရြာ ရိွတယ္။
အဲ့ဒီ ေမာဂၢႏၶ-ရြာက သုမန-ဆိုတဲ့ သူၾကြယ္တစ္ေရာက္ရဲ႕အိမ္မွာ
သြားျပီးေတာ့ သမီးသြားျဖစ္တယ္။သူကိုလည္း သုမနာ-လို႔ပဲေခၚတယ္။
အဲ့ဒီမွာ ေမာဂၢႏၶရြာက သုမနာ-ဆိုတဲ့
သားတို႔သမီးသြားျဖစ္ေတာ့ ၊အဲ့ဒီ ေမာဂၢႏၶရြာၾကီး ေျပာင္းသြားတဲ့အခါ
သူ႕အေဖက ဘယ္ေျပာင္းသြားလဲဆိုေတာ့
ဒီဃဝါပိတိုင္း မဟာမုနိ-ဆိုတဲ့ ရြာကို
ေျပာင္းျပီးေနတယ္။အဲ့ဒီ မဟာမုနိရြာကိုေျပာင္းျပီး
ေတာ့ေနတဲ့အခါက်ေတာ့ ဒု႒ဂါမဏိမင္းၾကီးရဲ႕ အမတ္၊
ဒု႒ဂါမဏီတို႔ ဘာတို႔ဆိုတာ သီဟိုဠ္နိဳင္ငံက
နာမည္ၾကီးတဲ့ ဗုဒၶဘာသာကို သီဟိုဠ္နိဳင္ငံမွာ ျပန္ျပီးေတာ့
စည္ပင္ေအာင္ လုပ္ခဲ့တဲ့ ဘုရင္ၾကီး။

အဲ့ဒီဒု႒ဂါမဏီအမတ္ၾကီးရဲ႕ အတိ ံပရ-ဆိုတဲ့
အမတ္ၾကီးနဲ႔ေတြ႕ျပီးေတာ့ အမတ္ၾကီးက သူကို
လက္ထပ္ယူတယ္။သုမနာ-ဆိုတဲ့
သူၾကြယ္သမီးကို။လက္ထပ္ျပီးေတာ့ သူတို႔ မဟာပုဏၰရြာကို
သြားျပီးေတာ့ ေနထိုင္တယ္။
အမတ္ကေတာ္ျဖစ္သြားတယ္ေပါ့ေနာ္။ေကာတိပဗၺတ-ဆိုတဲ့
ေဒသမွာရိွတဲ့ ေက်ာင္းတိုက္ၾကီးတစ္ခု
အခု သီဟိုဠ္နိဳင္ငံမွာ ဒီေနရာေတြက ဒီကေန႔ထိေအာင္ ရိွေသးတယ္။
သီဟိုဠ္ကြ်န္းမွာ အခုစာေပမွာ မွတ္တမ္းတင္ထားတဲ့
ပုရာဏရာဂ်မဟာဝိဟာရ-ဆိုတဲ့ေနရာေတြ
ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သီဟိုဠ္မွာ ဒီကေန႔အထိ ရိွတယ္ေပါ့။

အ႒ကထာထဲကဝတၳဳဇာတ္လမ္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ
ရိွတယ္။ဦးေ႒းလိႈင္တို႔ ေရးထားတဲ့
သီဟိုဠ္စံေတာ္ဝင္ အရိယာမ်ားပုဂၢိဳလ္ေတြ
ဒီထဲမွာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အ႒ကထာရဲ႕ မွတ္တမ္းေတြကို
ေရးသြားတာ ရွိတယ္။

အဲ့ဒီမွာ မဟာပုဏၰရြာေရာက္ေတာ့
ေကာတိပပၺတ-ဆိုတဲ့ ရြာနားက
မဟာဝိဟာရဆိုတဲ့ ေက်ာင္းတိုက္ၾကီးမွာ
သီတင္းသံုးေနထိုင္တဲ့ မဟာအႏုရုဒၶဆိုတဲ့
မေထရ္ အဲ့ဒီရြာထဲမွာ ဆြမ္းခံတယ္။ဆြမ္းခံတဲ့
အခါ အဲ့ဒီ အမတ္ကေတာ္
သုမနာ-ကိုေတြ႕တဲ့အခါ အဲ့ဒီမေထရ္ျမတ္ၾကီးကလည္း
အဘိဉာဏ္ရတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ဆိုေတာ့
ဒီအမတ္ကေတာ္ ဘယ္ကလာတာတုန္း ၾကည့္ၾကည့္တယ္။
ဝက္မဘဝထိေအာင္ သူကေတြ႔သြားတဲ့
အခါက်ေတာ့ ၾကည့္စမ္းၾကည့္စမ္းကိုယ္ေတာ္တို႔တဲ့
ဝက္မေလးက ဒီလာျပီး အမတ္ကေတာ္
ျဖစ္ေနျပန္ျပီဆိုျပီး အဲ့လိုေျပာလိုက္တာ။
ဘုန္းၾကီးတို႔ရဲ႕ ဘဝေတြလည္း ဒီလိုပဲထင္မွာပဲ။
ကိုယ့္ကိုယ္ကို သိပ္အထင္ၾကီးလို႔ မရဘူးေနာ္။

အဲ့ဒီမွာ ဝက္မက အမတ္ကေတာ္လာ
လုပ္ေနျပန္ျပီ-လို႔ေျပာတာကို သူက ၾကားသြားတာ။
အဲ့ဒီ ၾကားတဲ့စကားကို သူစိတ္ထဲမွာ
ထိတ္ကနဲျဖစ္သြားျပီးေတာ့ သူ႕ရဲ႕ဘဝဇာတ္လမ္းေတြဟာ ျပန္ျပီးေတာ့
အမွတ္ရလာတယ္။ဇာတိႆရဉာဏ္လို႔
ေခၚတယ္။အဘိဉာဏ္ရလို႔ သိတာက တစ္မ်ဳိး။
ဇာတိႆရဉာဏ္ရလို႔ သိတာက တစ္မ်ဳိး။ဘဝကို
မွတ္မိတဲ့ အသိဉာဏ္တစ္မ်ဳိးဟာ
ေပၚလာတတ္တယ္ေပါ့။

ဘုန္းၾကီးတို႔ေက်ာင္းမွာ ဦးပဥၨင္းတစ္ပါး အခုထိရိွတယ္ေပါ့
အဲ့ဒီ ဦးပဥၨင္းမွာေခါင္းမွာ အနာရြတ္ေတြ ေတြ႕တယ္။
ေမြးရာပါပါတဲ့ ။ဟ ဘယ္လို
ေမြးရာပါတုန္းဆုိေတာ့ ဟိုဘဝက သူက တံငါသည္ျဖစ္ခဲ့တယ္။
တံငါတည္းမွာေနတုန္း ညက်
ဓားျမလာတိုက္ျပီး သူ႕ေခါင္းရိုက္ျပီး သတ္သြားတယ္။
အဲ့ဒီ အမာရြတ္ေတြက ဒီဘဝထိေအာင္
ပါေနတယ္။ဒါ သူမွတ္မိတာေျပာတာ။
အဲ့ဒီလို မွတ္မိတဲ့ပုဂၢိဳလ္ေတြလည္း ရိွတာပဲ။

အဲ့ဒီလိုု သူက ဇာတိႆရဉာဏ္ရတယ္။အဲ့ဒီမွာ
သူ႕ဘဝေတြဟာ တန္းစီျပီးေတာ့ ေပၚလာတယ္။
ေပၚလာေတာ့ သူသံေဝဂျဖစ္တယ္ ျဖစ္ေတာ့ သူအမတ္ၾကီးကို
သူခြင့္ေတာင္းျပီးေတာ့ ဘိကၡဴနီမလုပ္တယ္ေပါ့။
အဲ့ဒီဘိကၡဴနီမဘဝမွာ တရားက်င့္တယ္။တရားက်င့္ေတာ့
တိႆမဟာဝိဟာရ-ဆိုတဲ့ ေက်ာင္းတိုက္မွာ
ဓမၼကထိက တစ္ပါးက မဟာသတိပ႒ာနသုတ္ကိုေဟာတယ္။
အဲ့ဒါကို သူနာရင္း မဟာသတိပ႒ာနသုတ္လာတဲ့အတိုင္း
ႏွလံုးသြင္းဆင္ျခင္ျပီးေတာ့ ေသာတာပန္ျဖစ္သြားတယ္။

အဲ့ဒီကေနျပီးေနာက္ သီဟိုဠ္ကြ်န္းမွာလည္း
ႏွစ္ေပါင္းၾကာရွည္ေအာင္ စစ္ပြဲၾကီးျဖစ္တယ္။
စစ္ပြဲက ဘာတုန္းဆိုေတာ့ သီဟိုဠ္ေတြနဲ႔
ဒမိဠ-ဆိုတဲ့ ေက်းကုလားေတြ။အခုေခတ္ဆိုရင္ ဒမိဠ-ဆိုတာ
တမီေပါ့။တမီ နဲ႔ သီဟိုဠ္ေတြနဲ႔ တိုက္ပြဲဟာအင္မတန္မွ ရည္ၾကာခဲ့တယ္။အခုမ်က္ေမွာက္ေခတ္မွာလည္း
အေတာ္ ရွည္ၾကာတယ္။ဘုန္းၾကီးတို႔
သီဟိုဠ္ကြ်န္းေရာက္သြားတာ ၁၉၈၇ ခုႏွစ္ေရာက္သြားတာ။
၁၉၈၁ႏွစ္ကစျပီးေတာ့ တမီနဲ႔ သီဟိုဠ္လူမ်ဳိးေတြ ပဋိပကၡျဖစ္တယ္။
ဘုန္းၾကီးတို႔ ေရာက္သြားတဲ့အခ်ိန္က အဆိုးဆံုးအခ်ိန္ျဖစ္တယ္။

ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် ဗံုးခဲြတာေတြေရာ တိုက္ပြဲေတြေရာ လူသတ္တာေတြေရာ
အင္မတန္မွ ဆိုးဝါးတဲ့အခ်ိန္ပိုင္း ေရာက္သြားတာ။
အားလံုးသတင္းစားဖတ္တဲ့ သူတိုင္းေတြ႕ၾကလိမ့္မယ္။မၾကာခင္ကမွ
သီဟိုဠ္က ဒီ တမီနဲ႔ သီဟိုဠ္စစ္ပြဲဟာ အဆံုးသတ္သြားတာ။
ႏွစ္ေပါင္း(၂၅)ေလာက္ထိေအာင္ တိုက္ပြဲေတြ
အၾကီးအက်ယ္ျဖစ္ခဲ့တာ။ျပည္တြင္းစစ္ေပါ့။
အခုေတာ့ ျငိမ္းခ်မ္းေရး ရသြားျပီးေျပာရမယ္။
သို႔ေသာ္ျငိမ္းခ်မ္းေရးရတာ တစ္ဖက္က ရံႈးလို႔ ျငိမ္းခ်မ္းေရးရတာ။

ထာဝရျငိမ္းခ်မ္းေရးေတာ့ မဟုတ္နိဳင္ေသးဘူး။အားရိွလာရင္ ျပန္ထမွာပဲ။

ပါဠိစာေပမွာ ဒမိဠ-လို႔ေခၚတယ္။အိႏၵိယျပည္ရဲ႕ေတာင္ပိုင္းမွာ
ရိွတဲ့ျပည္နယ္ၾကီးတစ္ခုက တမင္နာဒုလို႔ေခၚတယ္။
တမင္နာဒူးျပည္နယ္က လူေတြကို ဒမိဠ-လို႔
ေရွးတုန္းကေခၚတယ္။ေစာဠ-တိုင္းလို႔လည္း ေရးတယ္။
သူတို႔ အသံထြက္နဲ႔ က်ေတာ့
ေက်ာဠ-အဲ့ဒီ ဒမိဠလူမ်ဳိးေတြ စစ္ပြဲၾကီး ျပီးဆံုးတဲ့အခါမွာ
အဲ့ဒီ ဘိကၡဴနီမေလးဟာ သူ႕ဇာတိျဖစ္တဲ့
မာဂၢႏၶရြာ-ကို ျပန္ျပီးေတာ့ ေနထိုင္တာ။

အဲ့ဒီမွာေနရင္းနဲ႔ ကမၼမဟာဝိဟာရ-လို႔ေခၚတဲ့
ေက်ာင္းတိုက္ၾကီးမွာ တရားသြားနာတာ။
အဲ့ဒီေက်ာင္းတိုက္ၾကီးမွာ
သူဘာနာလိုက္ရတုန္းဆိုေတာ့ အာသီဝိေသာပမသုတၱံဆိုတဲ့
သူနာလိုက္ရတယ္။ေျမြၾကီးေလးေကာင္နဲ႔ ဥပမာေပးျပီးေဟာတဲ့သုတ္။
ဘုန္းၾကီးတို႔ ေဟာထားတဲ့
ဟိုဘက္ကမ္းက ျငိမ္းခ်မ္းတယ္ဆိုတဲ့ ဟာက အာသီဝိေသာပမသုတ္ပဲ။
အဲ့ဒီ အာသီဝိေသာပမသုတ္ဆိုတာ
ဝိပႆနာက်င့္စဥ္တစ္ခုကို ဒုကၡလကၡဏာရႈေထာင့္ကေနျပီးေတာ့
ဝိပႆနာက်င့္စဥ္တစ္ခုကို ျမတ္စြာဘုရားက
ေဟာထားတာ။အဲ့ဒီ သုတၱံကို နာရင္းကေနျပီးေတာ့
သူက ရဟႏၲာျဖစ္သြားတယ္။
ဝက္မကေလးဘဝဟာ (၁၂)ဘဝ ျပန္ျပီးေတာ့ တစ္ဘဝျပီး တစ္ဘဝ
စာထဲမွာေတာ့ (၁၃)ဘဝလို႔ ဆိုတယ္
(၁)ဘဝက တြက္လို႔ မရဘူးျဖစ္ေနတယ္။
(၁၂)ဘဝေတာ့ ေတြ႕ရတယ္။

အဲ့ဒီ(၁၂)ဘဝျပန္ေျပာျပျပီးေတာ့
ေနာက္ဆံုးမွာ အခု သီရိလကၤာနိဳင္ငံ သီဟိုဠ္ကြ်န္းက ေမာဂၢႏၶ-ရြာမွာပဲ
အာသီဝိေသာပမသုတ္ကို ၾကားနာရင္း
လံုးဝ သံသရာကလြတ္သြားျပီး ဘာေၾကာင့္ သံသရာက
လြတ္သြားတာလဲဆိုေတာ့ ဘဝတဏွာကို
သူအဆံုးသတ္လိုက္နိဳင္တယ္ေပါ့။ဘဝတဏွာ ရိွေနေသးသမွ်ေတာ့
ဝက္ဘဝေရာက္လိုက္ ၾကက္ဘဝေရာက္လိုက္
ငရဲေရာက္လိုက္ လူ႔ျပည္ေရာက္လိုက္
သံသရာထဲမွာ လည္ေနၾကဦးမွာပဲ။

တို႔တေတြ သံသရာလည္ေနတာ
ဘဝတဏွာေၾကာင့္လွည္ေနၾကရတာ။
ဘဝတဏွာကို မဖယ္ရွားနိဳင္ေသးသမွ်တို႔ေတြ
သံသရာလည္ၾကရဦးမွာျဖစ္တယ္။
အဲ့ဒီဘဝတဏွာဆိုတဲ့ မ်က္စိကျမင္တာ နားကၾကားတာ
လွ်ာနဲထိေတြ႕တာ ကိုယ္နဲ႔ထိေတြ႔ရတဲ့ဟာေတြ
စိတ္ကူးစိတ္သန္းထဲမွာ ေပၚလာတဲ့ အာရံုေတြေပၚမွာ
တြယ္တာမႈဆိုတဲ့ တဏွာေတြ အာရာမဏႏုသယ-
အာရံုေပၚမွာ တြယ္တာ တတ္တဲ့ အႏုသယေတြ
တဏွာ အႏုသယေတြ ရိွေနေသးသမွ် ဘုန္းၾကီးတို႔တေတြ
ဘဝသံသရာထဲမွာ အခုလို လည္ေနၾကဦးမွာ။
အဲ့ဒီ တဏွာကို သိဖို႔ရန္အတြက္ သမၼာဒိ႒ိဆိုတဲ့ ဝိပႆနာကို
ထူေထာင္ၾကရမွာျဖစ္တယ္။သမၼာဒိ႒ိဉာဏ္ကို ထူေထာင္ျပီးလို႔ရိွရင္
တဏွာရဲ႕ အသြင္သ႑ာန္ေတြကိုမွန္မွန္ ကန္ကန္ ေတြ႔ရိွ နားလည္
လာျပီး ထိုတဏွာကို ဖယ္ရွားပစ္နိဳင္တ့ဲ ဝိပႆနာဉာဏ္
အဆင့္ဆင့္တက္လာလို႔ ေအာင္ျမင္စြာ ရရိွသြားတဲ့ မဂ္ဉာဏ္ ဖိုလ္ဉာဏ္
ရျပီဆိုတဲ့ အခါမွာ တဏွာဟာေနာက္ဆံုးပိတ္မွာ အျမစ္ပါျပတ္ျပီးေတာ့
အဆံုးသတ္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

သစ္ပင္ကို အျမစ္ကေန တူးပစ္ရင္
ထိုသစ္ပင္သည္ ဘယ္ေတာ့မွ
အျမစ္ ျပန္မထြက္ေတာ့ သလိုပဲ
ဘုန္းၾကီးတို႔ရဲ႕ ဘဝဟာလည္း ဘဝတဏွာဆိုတဲ့
အျမစ္ကို ပယ္ရွားပစ္နိဳင္ရင္ သံသရာထဲမွာ စုန္ခ်ည္ ဆန္ခ်ည္ဆိုတဲ့
ဘဝသံသရာရဲ႕ ဒုကၡေတြကို ဖယ္ရွားပစ္နိဳင္မွာျဖစ္တယ္လို႔
ဘဝတဏွာကို ဖယ္ရွားနိဳင္ေအာင္ အမွန္ျမင္ေအာင္
ဝိပႆနာက်င့္စဥ္တစ္ခုကို က်င့္ၾကံက်ဳိးကုတ္
အားထုတ္နိဳင္ၾကပါေစကုန္သတည္း။

သာဓု သာဓု သာဓု

ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ ပါခ်ဳပ္ဆရာေတာ္ၾကီးေဟာၾကားေတာ္မူေသာ
"ဘဝတဏွာႏွင့္ သံသရာ" တရားေတာ္မွ ေကာက္ႏႈတ္ခ်က္။

စာလံုးေပါင္းမွားပါက ခြင့္လြတ္ၾကပါရန္

_/\_ _/\_ _/\_

ဤဓမၼဒါနကို အသံဖိုင္မွေရးသားပူေဇာ္ရေသာကုသိုလ္ေၾကာင့္
တိုင္းျပည္နဲ႔သာသနာကို အလုပ္အေၾကြးျပဳျပီး ေဗာဓိဉာဏ္၏
အေထာက္အပံ့ျဖစ္ပါေစ။

Credit: Original upload

No comments:

Post a Comment