Saturday, April 1, 2017

ခႏၶာကိုဥာဏ္ျဖင့္႐ႈေသာ္

ခႏၶာကို ဉာဏ္ျဖင့္႐ႈေသာ္
★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

မိမိ၏ အသုဘခႏၶာႀကီးကို ဉာဏ္ျဖင့္႐ႈေသာ္ -
ေအာက္ပါအပိုင္းမ်ား ကြဲ၏။
၁။ ေက်းဇူးတင္ရမည့္အပိုင္း
၂။ မုန္းရမည့္အပိုင္း
၃။ တဏွာလက္က လြတ္ရမည့္အပိုင္း

#လကၤာ
ငါတို႔ဘဝ သံုးပိုင္းျပ ဗုဒၶေဟာခဲ့သည္၊ ေက်းဇူးတင္စရာ၊ မုန္းစရာ၊ တဏွာလက္က လြတ္ရမည္။

#ေျဖ႐ွင္းခ်က္
၁။ ဒီခႏၶာကိုယ္ႀကီး ရလာတာ ဒါနျပဳႏိုင္ၾကတယ္၊ သီလေတြ ေဆာက္တည္ႏိုင္ၾကတယ္၊ သမထ/ဝိပႆနာေတြ ျပဳႏိုင္ၾကတယ္လို႔ ကံတရားအေနနဲ႔ ေက်းဇူးတင္ရမယ္။

၂။ ဒီခႏၶာကိုယ္ႀကီးကို ေဒါသနဲ႔မုန္းရမွာ မဟုတ္ဘူး။ သံေဝဂဉာဏ္နဲ႔ မုန္းရမွာ။ အို၊ နာ၊ ေသတို႔ကို သံေဝဂဉာဏ္နဲ႔ မုန္းေပးရမွာ။ အဲ့ဒါ မုန္းေကာင္းတဲ့ အမုန္းပဲ။

၃။ တဏွာလက္က လြတ္မွသာ သခႋ်ဳင္းေျမက လြတ္လိမ့္မယ္။ ဒါမွ နိဗၺာန္နဲ႔နီးမယ္။ တဏွာလက္က လြတ္ရေအာင္ ကံတရားေက်းဇူးနဲ႔ ဉာဏ္ကိုသံုးၿပီး ဝိပႆနာ႐ႈပြားရမွာ ျဖစ္တယ္။

Yarzar

____________________________________________________

အသုဘ ကမၼ႒ာန္း ၁၀-ပါး
*********************
ေမး။ အရွင္ဘုရား၊ ကမၼ႒ာန္း ၁၀-ပါးရွိသည္ဟု
မွတ္သားဖူးပါသည္။ အသုဘကမၼ႒ာန္း
အားလံုး မတင့္တယ္ဖြယ္၊ မႏွစ္သက္ဖြယ္
အတူတူပင္ျဖစ္၍ အသုဘကမၼ႒ာန္းကို
တမ်ိဳးတည္းဟု သတ္မွတ္လွ်င္ ရႏိုင္ပါ
သလားဘုရား။ အသုဘ ၁၀-ပါး၏
ပါဠိအနက္အဓိပၸါယ္တို႔ကို အက်ဥ္းခ်ဳပ္၍
မွတ္သားရလြယ္ကူေအာင္ ေျဖၾကားေပးေတာ္
မူပါဘုရား။

ေျဖ။ အသုဘ ဟူသမွ်သည္ မတင့္တယ္
ဖြယ္ အတူတူပင္ ျဖစ္ပါသည္။ အမ်ိဳးသားႏွင့္
အမ်ိဳးသမီး ရာဂစရိုက္-တပ္မက္ႏွစ္သက္မႈ
မ်ားေသာပုဂၢိဳလ္မ်ားအတြက္ ရာဂစရိုက္
ေလ်ာ့ပါးေအာင္ အသုဘကမၼ႒ာန္းကို
ရႈရပါသည္။ ထိုသို႔ရာဂစရိုက္ ျဖစ္ေပၚရာ၌
တပ္မက္ႏွစ္သက္မႈ ပံုစံ အမ်ိုးမ်ိဳးရွိၾကသည့္
အတြက္ ထိုတပ္မက္ႏွစ္သက္မႈ ကြဲျပားသည့္
အေလ်ာက္ အသုဘ ၁၀-မ်ိဳး ခြဲျခမ္းထားျခင္း
ျဖစ္ပါသည္။
(၁) ကိုယ္ေနဟန္ထား-ကာယအလွေမာင္မယ္
တို႔၏ ပံုသ႑ာန္မ်ိဳးကို စံုမက္ႏွစ္သက္ေသာ
စရိုက္ရွိသူသည္ ဥဒၶဳမတာကအသုဘ=ေသျပီး
သံုးေလးငါးရက္ ဖူးဖူးေရာင္ထေနေသာ ပံုသ႑ာန္
မတင့္တယ္သည့္ သူေသာေကာင္ကို ရႈရမည္။

(၂) အေရာင္အဆင္း ၀ါ၀င္းျဖဴေဖြးေသာအဆင္းကို
ႏွစ္သက္တပ္မက္သူသည္ ၀ိနီလကအသုဘ=ညိဳမဲ
ေနေသာ အေကာင္ပုပ္ စက္ဆုပ္စရာကို ရႈရမည္။

(၃) အေမႊးနံ႔သာ ပန္းနံ႔သာ ဆင္ျမန္းထားသျဖင့္
ကိုယ္နံ႔တသင္းသင္း ေမႊးပ်ံ႔ျခင္းကို စံုမက္ေသာ
စရိုက္ရွိသူသည္ ၀ိပုဗၺကအသုဘ=ျပည္ပုပ္မ်ား
ယိုက်သျဖင့္ ပုပ္ေဟာင္ေနေသာ အသုဘကို ရႈရမည္။

(၄) တစုတေပါင္းတည္း လံုးလံုးက်စ္က်စ္
တဆက္တစပ္တည္း တင့္တယ္မႈကို စံုမက္ေသာ
သူသည္ ၀ိစၧိႏၵကအသုက=ခါးတပိုင္း ျပတ္ေနေသာ
အေကာင္ပုပ္ စက္ဆုပ္စရာကို ရႈရမည္။

(၅) အိအိစက္စက္ အသားဆိုင္ညက္ညက္
ေဖာင္းေဖာင္းအိအိ ျပည့္ျပည့္ျဖိဳးျဖိဳး ႏွစ္သက္
တတ္သူသည္ ၀ိကၡာယိတကအသုဘ=က်ီး၊
ေခြး၊ လင္းတတို႔ အသားဆိုင္မ်ားကို ကိုက္စား
ထားသျဖင့္ ပံုပန္းပ်က္ေနေသာ သူေသေကာင္
ပုပ္ကို ရႈရမည္။

(၆) ေခါင္း၊ ခါး၊ ေျခ၊ လက္၊ အဂၤါႀကီးငယ္
တင့္တယ္လွသည္ဟု တစိမ့္စိမ္ၾကည့္ရႈ
ႏွစ္သက္ေသာသူသည္ ၀ိကၡာယိတက
အသုဘ=ေျခ၊ လက္၊ ကိုယ္၊ ေခါင္း၊
တကြဲတျပားစီ ပစ္ထားေသာ မႏွစ္သက္ဖြယ္
အသုဘကို ရႈရမည္။(တခုခ်င္းျဖစ္ေနလွ်င္
ႏွစ္သက္ဖြယ္မဟုတ္ေတာ့)။

(၇) ေရႊငွက္ေပ်ာအသြင္ မထင္ရိုးဆစ္၊
ေခ်ေမာေျပျပစ္ေသာ ခႏၶာကိုယ္ကို
ႏွစ္သက္သူသည္ ဟတ၀ိကၡိတၱက
အသုဘ=ဒဏ္ရာအမ်ိဳးမ်ိဳး မႊမ္းထား
ခုတ္လွီးထားေသာ မတင့္တယ္ဖြယ္
အသုဘကို ရႈရမည္။

(၈) ေရႊေငြတန္ဆာ ရတနာအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏
အေရာင္ေၾကာင့္ ေျပာင္ေျပာင္လက္လက္
တင့္တယ္သည္ဟု ႏွစ္သက္တတ္သူသည္
ေလာဟိတကအသုဘ=ဒဏ္ရာအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔မွ
ေသြးမ်ားယိုစီးက်ေနေသာ အသုဘ အေကာင္
ပုပ္ကို ရႈရမည္။

(၉) ငါတဦးတည္း ပိုင္ႏိုင္စိုးမိုးသည္ဟု ျမတ္ႏိုး
စံုမက္တတ္သူသည္ ပုဠဳ၀ကအသုဘ=မေရ
တြက္ႏိုင္ေသာ ပိုးေလာက္တို႔ တဖြားဖြားက်
ေနေသာ သူေသေကာင္ပုပ္ကို ရႈရမည္။

(၁၀) ျဖဴေဖြးေသာသြား၊ ပုလဲကံုးအလားဟု
အရိုးေကာင္းျဖစ္အင္ ခံုမင္ႏွစ္သက္သူသည္
အ႒ိကအသုဘ= အရိုးမ်ားက်ေနေသာ
အေကာင္ပုပ္ စက္ဆုပ္စရာကို ရႈရမည္။

ဆရာေတာ္ ရေ၀ထြန္း
(အရွင္တိေလာကသာရ)

___________________________________________________
အသုဘကမၼဌာန္း ပြားရန္ ေအာက္ပါ လင္႔ကို ႏွိပ္ပါ...။
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=524029674469464&id=361144180758015

အသုဘကမၼ႒ာန္း စီးျဖန္းပံု
********************
အသုဘ ဟူသမွ်သည္ မတင့္တယ္ဖြယ္ အတူတူပင္ ျဖစ္ပါသည္။ အမ်ိဳးသားႏွင့္ အမ်ိဳးသမီး ရာဂစရိုက္-တပ္မက္ႏွစ္သက္မႈ မ်ားေသာပုဂၢိဳလ္မ်ားအတြက္ ရာဂစရိုက္ ေလ်ာ့ပါးေအာင္ အသုဘကမၼ႒ာန္းကို ရႈရပါ သည္။

ထိုသို႔ရာဂစရိုက္ ျဖစ္ေပၚရာ၌ တပ္မက္ႏွစ္သက္မႈ ပံုစံ အမ်ိုးမ်ိဳးရွိၾကသည့္အတြက္ ထိုတပ္မက္ႏွစ္ သက္မႈ ကြဲျပားသည့္ အေလ်ာက္ အသုဘ ၁၀-မ်ိဳး ခြဲျခမ္းထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

(၁) ကိုယ္ေနဟန္ထား-ကာယအလွေမာင္မယ္တို႔၏ ပံုသ႑ာန္မ်ိဳးကို စံုမက္ႏွစ္သက္ေသာ စရိုက္ရွိသူသည္ ဥဒၶဳမတာကအသုဘ=ေသျပီး သံုးေလးငါးရက္ ဖူးဖူးေရာင္ထေနေသာ ပံုသ႑ာန္ မတင့္တယ္သည့္ သူေသာေကာင္ကို ရႈရမည္။

(၂) အေရာင္အဆင္း ၀ါ၀င္းျဖဴေဖြးေသာအဆင္းကို ႏွစ္သက္တပ္မက္သူသည္ ၀ိနီလကအသုဘ=ညိဳမဲေနေသာ အေကာင္ပုပ္ စက္ဆုပ္စရာကို ရႈရမည္။

(၃) အေမႊးနံ႔သာ ပန္းနံ႔သာ ဆင္ျမန္းထားသျဖင့္ ကိုယ္နံ႔တသင္းသင္း ေမႊးပ်ံ႔ျခင္းကို စံုမက္ေသာစရိုက္ရွိသူသည္ ၀ိပုဗၺကအသုဘ=ျပည္ပုပ္မ်ားယိုက်သျဖင့္ ပုပ္ေဟာင္ေနေသာ အသုဘကို ရႈရမည္။

(၄) တစုတေပါင္းတည္း လံုးလံုးက်စ္က်စ္ တဆက္တစပ္တည္း တင့္တယ္မႈကို စံုမက္ေသာသူသည္ ၀ိစၧိႏၵကအသုက=ခါးတပိုင္း ျပတ္ေနေသာ အေကာင္ပုပ္ စက္ဆုပ္စရာကို ရႈရမည္။

(၅) အိအိစက္စက္ အသားဆိုင္ညက္ညက္ ေဖာင္းေဖာင္းအိအိ ျပည့္ျပည့္ျဖိဳးျဖိဳး ႏွစ္သက္တတ္သူသည္ ၀ိကၡာယိတကအသုဘ=က်ီး၊ ေခြး၊ လင္းတတို႔ အသားဆိုင္မ်ားကို ကိုက္စားထားသျဖင့္ ပံုပန္းပ်က္ေနေသာ သူေသေကာင္ပုပ္ကို ရႈရမည္။

(၆) ေခါင္း၊ ခါး၊ ေျခ၊ လက္၊ အဂၤါႀကီးငယ္ တင့္တယ္လွသည္ဟု တစိမ့္စိမ္ၾကည့္ရႈ ႏွစ္သက္ေသာသူသည္ ၀ိကၡာယိတကအသုဘ=ေျခ၊ လက္၊ ကိုယ္၊ ေခါင္း၊ တကြဲတျပားစီ ပစ္ထားေသာ မႏွစ္သက္ဖြယ္ အသုဘကို ရႈရမည္။(တခုခ်င္းျဖစ္ေနလွ်င္ ႏွစ္သက္ဖြယ္မဟုတ္ေတာ့)။

(၇) ေရႊငွက္ေပ်ာအသြင္ မထင္ရိုးဆစ္၊ ေခ်ေမာေျပျပစ္ေသာ ခႏၶာကိုယ္ကို ႏွစ္သက္သူသည္ ဟတ၀ိကၡိတၱကအသုဘ=ဒဏ္ရာအမ်ိဳးမ်ိဳး မႊမ္းထား ခုတ္လွီးထားေသာ မတင့္တယ္ဖြယ္ အသုဘကို ရႈရမည္။

(၈) ေရႊေငြတန္ဆာ ရတနာအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အေရာင္ေၾကာင့္ ေျပာင္ေျပာင္လက္လက္ တင့္တယ္သည္ဟု ႏွစ္သက္တတ္သူသည္ ေလာဟိတကအသုဘ=ဒဏ္ရာအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔မွ ေသြးမ်ားယိုစီးက်ေနေသာ အသုဘ အေကာင္ပုပ္ကို ရႈရမည္။

(၉) ငါတဦးတည္း ပိုင္ႏိုင္စိုးမိုးသည္ဟု ျမတ္ႏိုးစံုမက္တတ္သူသည္ ပုဠဳ၀ကအသုဘ=မေရတြက္ႏိုင္ေသာ ပိုးေလာက္တို႔ တဖြားဖြားက်ေနေသာ သူေသေကာင္ပုပ္ကို ရႈရမည္။

(၁၀) ျဖဴေဖြးေသာသြား၊ ပုလဲကံုးအလားဟု အရိုးေကာင္းျဖစ္အင္ ခံုမင္ႏွစ္သက္သူသည္ အ႒ိကအသုဘ= အရိုးမ်ားက်ေနေသာ အေကာင္ပုပ္ စက္ဆုပ္စရာကို ရႈရမည္။

အသုဘ ဘာ၀နာ(၁၀)ပါး

၁။ ဥဒၶဳမာတက အသုဘ -ေသသည္မွအထက္
၂-ရက္ ၃-ရက္ၾကာသည့္အခါ ဖူးဖူးေရာင္ပုပ္ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။

၂။ ၀ိနီလက အသုဘ -ျဖဴနီ သေဘာ၊ ေရာေႏွာစပ္တြဲ၊ ညိဳမဲမဲပုပ္၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာ မသာေလာင္း။

၃။ ၀ိပုဗၺက အသုဘ -ျပည္တစိုစို၊ ေပါက္ကြဲယိုျပီး၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။

၄။ ၀ိစိၦဒၵက အသုဘ -ထက္ေအာက္ႏွစ္ရက္၊ မဆက္စပ္ေအာင္၊ အပိုင္းပိုင္း
ျဖတ္ေတာက္လွ်က္၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာ မသာေလာင္း။

၅။ ၀ိကၡာယိတက အသုဘ - ေခြး၊ လင္းတ၊ က်ီး၊ အသီးသီးတို႔၊ နည္းမ်ဳိးစံုျပား၊ ဖံုဖံုအားျဖင့္၊ ခဲစားထားေသာ
စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။

၆။ ၀ိကၡိတၱက အသုဘ -လက္ေျခေခါင္းကိုယ္၊ ဖရိုဖရဲ၊ ထိုထိုၾကဲသျဖင့္၊ လႊင့္ပစ္ထားေသာ
စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။

၇။ ဟတ၀ိကၡိတၱက အသုဘ -က်ီးေျခမယြင္း၊ ဓါးျဖင့္မႊန္း၍၊ ညွဥ္းအပ္ထိုထို၊ လက္ေျခကိုယ္တို႔၊ ဖရိုဖရဲ၊
ထိုထိုၾကဲသျဖင့္၊ လႊင့္ပစ္ထားေသာ၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာမသာေလာင္း။

၈။ ေလာဟိတက အသုဘ -ေသြးမ်ားထြက္ယို၊ တကိုယ္လံုးေပ၊ လိမ္းက်ံေနေသာ၊ မသာေလာင္း။

၉။ ပုဠဳ၀က အသုဘ -ပိုးေလာက္ေတြျပည့္၊ က်ိက်ိတက္ေန၊ ထြက္ေစတတ္ေသာ၊ မသာေလာင္း။

၁၀။အ႒ိက အသုဘ -အရိုးစုေပါင္း၊ တစ္ေခ်ာင္းျဖစ္ေစ၊ အသေရယုတ္၊ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာ မသာေလာင္း။

( အေသလြတ္နည္း )

ကိုယ့္ထက္ၾကီးသူ ၊ ကိုယ့္ေအာက္လူ ၊ရြယ္တူေသတာမ်ားလွျပီ ။
ခႏၶာမစဲ ၊ အိုစျမဲ ၊ငါလဲေသဘို႕နီးခဲ့ျပီ ။
မေသေသးမွီ ၊ပါရမီ ၊ငါသည့္ ျဖည့္မွေတာ္လိမ့္မည္ ။
ဝိပႆနာ ၊ ဘာဝနာ ၊ ငါဟာပြားမွေတာ္ေတာ့မည္ ။

ဗုဒၶ ဂုဏ္ရည္

_____________________________________________________

နာမ္တရားတုိ႔၏ အသုဘသေဘာ
==================
  သတၱ႒ာနကုသလသုတၱန္(သံ၊၂၊၅၁။)၌ေဟာၾကားထားေတာ္မူသည့္ အတိုင္း နာမ္ခႏၶာေလးပါးတို႔၌လည္း အနိစၥျပစ္ခ်က္ႀကီး၊ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးတတ္ေသာ ဝိပရိဏာမ
ဓမၼ ျပစ္ခ်က္ႀကီးမ်ား ရိွၾကသည္သာျဖစ္၏။ ယင္းျပစ္ခ်က္ႀကီးတို႔ကား နာမ္းတရားတို႔
၏ နာမႈ အိုမႈ ေသမႈမ်ားပင္ျဖစ္ၾကသည္။ ရြံရွာစက္ဆုပ္ဖြယ္ အသုဘသေဘာတို႔သာ
ျဖစ္ၾက၏။ ယင္းသေဘာကို အာ႐ုံယူ ႏွလုံးသြင္း၍ နာမ္ခႏၶာေလးပါးတို႔ကိုလည္း
အသုဘ အသုဘ ဟု႐ႈပါ။
ကိေလသာသုစိပၣရဏတာယ စ ။ပ။ အသုဘာကာရာႏုပႆီ။ (မ၊ဋီ၊၁၊၃၄၆။)     
  
အကုသိုလ္ေဇာနာမ္တရားစုတို႔ကား မိမိကုသိုလ္နာမ္တရားစုမွ မစင္မၾကယ္ ရြံ႐ွာ စက္ဆုပ္ဖြယ္ ကိေလသာအပုပ္ရည္မ်ား တစီစီ စီးက် ယိုစီး စိမ့္ထြက္ေနသျဖင့္ ရြံ႐ွာစက္ဆုပ္ဖြယ္ အသုဘသေဘာတရားတို႔သာျဖစ္ၾက၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ယင္း အကုသိုလ္ေဇာမ်ား ေစာၾကသည့္ မေကာင္းအုပ္စု နာမ္တရားတို႔ကိုလည္း ကိေလသာ
အပုပ္ရည္မ်ား ယိုစီးစိမ့္ထြက္လာမႈကို အာ႐ုံယူ၍ အသုဘ အသုဘ ဟု႐ႈပါ။
    တစ္ဖန္ အာ႐ုံေျခာက္ပါးကို ထိုက္သလို အာ႐ုံျပဳ၍ ကုသိုလ္ေဇာမ်ားေစာသည့္
စကၡဳဒြါရဝီထိစေသာ ဝီထိေျခာက္မ်ိဳးတို႔ ထိုက္သလို ျဖစ္ေပၚလာၾကရာ ယင္းကုသိုလ္
ေဇာနာမ္တရားတို႔ကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ေလာဘ၊ေဒါသ၊ ေမာဟ၊ မာန္မာန၊ ဣသာ၊
မစၧရိယစေသာ ကိေလသာ အပုပ္ရည္မ်ား စီးက်လာသည္ျဖစ္အံ့၊ ဤကဲ့သို႔ေသာ
သမထ ဝိပႆနာ ဘာဝနာတို႔အေပၚ၌ သာယာမႈ နိကႏၲိ ျဖစ္ေနျငားအံ့ ၊ သို႔မဟုတ္
သမထ ဝိပႆနာ ဘာဝနာတို႔အေပၚ၌ စိတ္တိုင္းမက်သျဖင့္ ေဒါသျဖစ္ေနအံ့ ၊ငါမို႔
ဤသို႔႐ႈရတာ၊ သင္တို႔ဘယ္လို႔႐ႈလို႔ရႏိုင္မတုန္း စသည္ျဖင့္ တစ္ဖက္သားအေပၚ၌
အသာယူလိုသည့္ ေထာင္လႊားမႈ မာန္မာနတရားေတြ ျဖစ္လာျငားအံ့၊ ကိုယ့္ထက္သာ
မနာလိုေသာ ဣႆာတရား၊ မိမိတရားကိုအထိ မခံႏိုင္သည့္ မစၧရိယတရားတို႔ျဖစ္လာ
ျငားအံ့၊ ဤ သမထ ဝိပႆနာ ဘာဝနာ ကုသိုလ္ အဟုန္ေၾကာင့္ လူေတာ္လူေကာင္း
နတ္ေကာင္း နတ္ျမတ္၊ နတ္ထက္နတ္၊ ျဗဟၼာ ထက္ ျဗဟၼာ ျဖစ္ရပါလို၏ ဟူေသာ
အဝိဇၨာ တဏွာ ဥပါဒါန္ တရားတို႔ ထင္႐ွားျဖစ္ေပၚလာသည္ ျဖစ္ျငားအံ့၊ ယင္းသို႔ျဖစ္
ေသာ္ ကုသိုလ္ေဇာ အေကာင္းအုပ္စုနာမ္တရားမွ ကိေလသာအပုပ္ရည္မ်ား ယိုစီး
ထြက္လားျခင္းပင္ျဖစ္၏။ ယင္းသေဘာကို ဉာဏ္ျဖင့္ ျမင္ေအာင္ၾကည့္၍ အေကာင္း
အုပ္စု နာမ္တရားမ်ားကိုလည္း အာယတနဒြါရအလိုက္ အသုဘ အသုဘ ဟု႐ႈပါ။
ကိေလသာသုစိပၣရဏတာယ စ ။ပ။ အသုဘာကာရာႏုပႆီ။ (မ၊ဋီ၊၁၊၃၄၆။)
အတိတ္ အနာဂတ္ ပစၥဳန္ပၸန္ ကာလသုံးပါး အဇၩတၱ ဗဟိဒၶ သႏၲာန္ႏွစ္ပါးလုံး၌ နည္းတူ
႐ႈပါ။
ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္ဘုရား ၏ ( နိဗၺာနဂါမိနိပဋိပဒါ ၊ ပၪၥမတဲြ၊ မဂၢါမဂၢဉာဏဝိသုဒိၶ နိေဒၵသ-သမၼသနဉာဏ္ခန္း ႏွာ ၇၂-၇၃)

Credit Original Uploader

No comments:

Post a Comment